Hrvatska komora dentalne medicine - logo

Na temelju Odluke Izvršnog odbora Hrvatske komore dentalne medicine, koja je donesena na 22. sjednici održanoj 15. studenog 2023. godine i Odluke Skupštine Komore koja je donesena na 4. sjednici održanoj 14. ožujka 2024. godine upućujemo

Javni poziv

za dostavu ponuda za građevinske radove (grupa 1), građevinsko-obrtničke i instalaterske radove (grupa 2) te opremu (grupa 3) uređenja edukativnog centra u Splitu  


KLASA: 404-01/23-01/05
URBROJ: 497-01/01-23-01
 
 
1. PODACI O NARUČITELJU I SLUŽBENIKU ZADUŽENOM ZA KONTAKT
Hrvatska komora dentalne medicine
Kurelčeva 3
10 000 Zagreb
OIB24858915082
Internetska adresa: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
(u daljnjem tekstu: Naručitelj)
SLUŽBENIK ZA KONTAKT:
Mirjana Majetić
tel.: 01/48 86 736
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
 
2.  OPIS PREDMETA JAVNOG POZIVA
 
2.1. Predmet poziva
Poziv za dostavu ponuda za:
  • građevinske radove (grupa 1)
  • građevinsko-obrtničke i instalaterske radove (grupa 2)
  • opremu (grupa 3)
uređenja edukativnog centra u Splitu, Domovinskog rata 104 c
 
2.2. Predmet poziva obuhvaća
  • Izvanredno održavanje na postojećoj zgradi
  • Preuređenje poslovnog prostora u polivalentni višenamjenski prostor edukativnog centra u Splitu, Domovinskog rata 104c
  • Radovi se sastoje od: građevinskih radova, građevinsko-obrtničkih i instalaterskih radova te opreme - opisanih u Projektno tehničkoj dokumentaciji s troškovnikom radova, koja je sastavni ovog Javnog poziva, a nalazi se na adresi Naručitelja i može se izvršiti uvid neposredno kod Naručitelja – HKDM, Kurelčeva 3/1, u Zagrebu, uz prethodnu najavu
  • Dokumentacija koja se nalazi kod Naručitelja: Projektno tehničkom dokumentacijom opisani su građevinski radovi, građevinsko-obrtnički i instalaterski radovi te oprema te su priloženi nacrti, tehnički opis i troškovnik s opisom radova. Sva dodatna pojašnjenja dostupna su u projektantskom uredu: CODE ARCHITECT d.o.o. iz Zagreba, Ilica 87
Dokumentacija za grupe 1. – 3:
A.100 Arhitektonski snimak zatečenog stanja
A.200 Dispozicija novo projektiranog prostora
A.300 Shema rušenja
A.400 Betonski radovi
A.500 Shema zidanja – gipskartonski radovi
A.600 Shema zidanja – staklarski radovi
A.700 Shema zidanja – podopolagački radovi
A.800 – Shema zidanja – oblagački radovi
A.900 – Shema bravarije i stolarije
Troškovnik
Svi radovi izvode se prema članku 5. Pravilnika o jednostavnim građevinama i drugim građevinama i radovima“  - poboljšanje temeljnih zahtjeva za građevinu te izvanredno održavanje građevine na postojećoj zgradi ( poslovnom prostoru.)
Ponuda mora obuhvaćati sve tri grupe tj. ponudu za kompletno izvedene radove (građevinske radove, građevinsko-obrtničke i instalaterske radove te opremu).
U slučaju neispunjavanja pojedine stavke, ponuda se neće uzeti u razmatranje.
 
2.3. Mjesto isporuke predmeta poziva
Mjesto isporuke predmeta poziva je Hrvatska komora dentalne medicine, Split, Domovinskog rata 104c.
Ponuditelje se poziva da prije sastavljanja ponude izvrše uvid u lokaciju.
 
2.4. Procijenjena vrijednost
Procijenjena vrijednost:
- grupa 1 -  do 60.000 Eura bez PDV-a
- grupa 2 – do 130.000 Eura bez PDV-a
- grupa 3 – do 150.000 Eura bez PDV-a.
Građevinski radovi grupe 1, građevinsko-obrtnički i instalaterski radovi grupe 2 i oprema grupe 3 ugovaraju se s fiksnom, nepromijenjenom cijenom (tkz. ugovor s klauzulom „Ključ u ruke“.).
2.5. Početak i rok izvođenja radova
 
Planirani početak radova je odmah nakon sklapanja Ugovora i potpisivanja Zapisnika o uvođenju u posao.
Rok za izvođenje radova je 210 dana od dana potpisivanja ugovora i potpisivanja Zapisnika o uvođenju u posao.
 
3. OBLIK, NAČIN IZRADE I SADRŽAJ PONUDE
Ponude se mogu dostaviti putem e-maila, pošte ili neposredno na adresu Naručitelja u zatvorenoj omotnici:
Hrvatska komora dentalne medicine
Kurelčeva 3
10 000 Zagreb.
Na omotnici je ponuditelj obvezan naznačiti svoj naziv i adresu, naziv i adresu naručitelja, naziv predmeta javnog poziva i naznaku: „Ne otvaraj“ – te naznaku ponude koja obuhvaća sve tri grupe (grupu 1, 2 i 3).
Uz ponudu, potrebno je dostaviti:
  • Jamstvo (bianco zadužnicu) za ozbiljnost ponude u iznosu minimalno 10% od ukupne cijene ponude (bez PDV-a), ovjerenu od javnog bilježnika, koja se aktivira u slučaju neopravdanog odustanka od ponude
  • Jamstvo (bianco zadužnicu) u visini vrijednosti radova za uredno ispunjenje ugovora u ugovorenom roku ovjerenu po javnom bilježniku. Rok važenja jamstva za uredno ispunjenje ugovora ne može biti kraće od ugovorenog roka za izvršenje ugovora, odnosno izvođenja radova
  • Jamstvo (bianco zadužnicu) ovjerenu po javnom bilježniku na izvršene radove u trajanju od 24 mjeseca nakon potpisivanja zapisnika o pregledu i primopredaji radova od strane ovlaštenih osoba ugovornih strana.
Krajnji rok za dostavu ponude je: 30. travnja 2024.
 
4. DOKAZI O SPOSOBNOSTI
Ponuditelj dostavlja fotokopiju slijedećih dokaza
4.1. Uvjeti pravne i poslovne sposobnosti ponuditelja
  • Isprava o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar, ne starija od 3 mjeseca od dana objave ovog Poziva. Ovim dokazom ponuditelj dokazuje da ima registriranu djelatnost u vezi s predmetom nabave. U slučaju zajednice ponuditelja svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje navedene sposobnosti.
4.2. Uvjeti minimalne razine financijske sposobnosti
  • Potvrda Porezne uprave o stanju duga ili istovrijedne isprave nadležnih tijela zemlje sjedišta gospodarskog subjekta, ne starija od 30 dana od dana objave ovog Poziva. Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka nabave ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko zdravstveno osiguranje, osim ako je gospodarskom subjektu sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza. U slučaju zajednice ponuditelja svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje navedene sposobnosti.
  • Ponuditelj će prilikom sklapanja Ugovora biti obavezan dostaviti financijski dokument kojim dokazuje da nije u gubitku u posljednje dvije financijske godine (2019. i 2020.): BON-1, kao i dokument izdan od bankarske ili druge financijske institucije: BON-2 ili SOL-2 kojim se dokazuje solventnost na način da račun nije bio blokiran u posljednjih 6 mjeseci više od 15 dana
  • Dokaz o jamstvu (garanciji) za ozbiljnost ponude, za uredno ispunjenje ugovora u ugovorenom roku te jamstvo (garanciju) za izvršene radove.
4.3. Uvjeti minimalne razine tehničke sposobnosti
  • Ponuditelj mora dokazati da je kvalificiran za obavljanje aktivnosti opremanja
cjelokupnog unutrašnjeg prostora kroz zbirno 2 ugovora iste ili veće vrijednosti za tu procijenjenu grupu.
 
5. KRITERIJI ZA ODABIR PONUDE
  • Kriterij za odabir ponude je ekonomski najprihvatljivija ponuda
  • Pregled, ocjenu i odabir ponude provodi Povjerenstvo imenovano od strane nadležnog tijela Komore
  • Povjerenstvo može koristiti stručne konzultacije investitora prema svojoj procjeni
  • Povjerenstvo nije dužno prihvatiti niti jednu pristiglu ponudu.
 
6. PREGLED I ODABIR PONUDA
Naručitelj pregledava ponude sukladno propisanim zahtjevima iz ovog Poziva. Otvaranje ponuda nije javno. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve iz ovog Poziva.
Naručitelj ima pravo zatražiti pojašnjenje ponude, odnosno predane dokumentacije u svrhu otklanjanja pogrešaka, nedostataka ili nejasnoća prije donošenja Odluke o odabiru ili Odluke o poništenju.
Naručitelj zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu bez posebnog obrazloženja.
 
Sukladno Odluci o odabiru najpovoljnije ponude odabire se ponuda Ponuditelja s kojim će se sklopiti Ugovor.
 
7. CIJENA, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA
Ponuditelj je dužan Naručitelju ponuditi cijenu potpune usluge u apsolutnom iznosu.
Cijena ponude mora biti izražena u Eurima. Cijena ponude izražava se za jedinične cijene i za cjelokupni predmet nabave. U cijenu moraju biti uključeni svi troškovi, takse i ostala potraživanja koja su potrebna za izvršenje nabave.
Izvršitelj usluge nema pravo potraživanja dodatnih sredstava uslijed povećanja cijene svojih usluga nakon potpisivanja ugovora s Naručiteljem, niti iz bilo kojega drugog razloga.
8. OSTALO
 
Naručitelj zadržava pravo poništiti ovaj postupak u bilo kojem trenutku, odnosno ne odabrati niti jednu ponudu, bez ikakvih obveza ili naknada bilo koje vrste prema Ponuditeljima.
Međusobna prava i obveze koja nisu definirana ponudom naknadno će se definirati Ugovorom između Izvođača i Naručitelja.

 

PREDSJEDNIK KOMORE
prim. dr. sc. Hrvoje Pezo, dr. med .dent.
pezo potpis pecat

 

hkdm gray
HRVATSKA KOMORA DENTALNE MEDICINE (HKDM) je samostalna i neovisna staleška i stručno poslovna organizacija doktora dentalne medicine, dentalnih tehničara, dentalnih asistenata i dentalnih higijeničara na području Republike Hrvatske sa svojstvom pravne osobe i javnim ovlastima. HKDM štiti prava i interese svojih članova te brine o ugledu i unapređenju njihove struke. HRVATSKA KOMORA DENTALNE MEDICINE  zastupa i predstavlja svoje članove pred državnim tijelima i drugim tijelima u zemlji i inozemstvu.
Za sva pitanja nazovite
+385 1 4886 710
ili pošaljite poruku na
hkdm@hkdm.hr

Image
Preuzmite mobilnu aplikaciju
HKDM-a


 
 








 


 
 








 
hkdm-google-play
hkdm-app-store